Pages

Thursday 7 July 2011

Isteriku Main Belakang

Seperti biasa aku dan bini aku akan memulakan aktiviti main aku boleh dikatakan pada tiap-tiap malam walaupun kami dah dua orang anak tapi nafsu sex kami macam orang yang baru kahwin.malam semalam merupakan pengalaman baru bagi kami berdua.seperti biasa aku memulakan adengan dengan meraba-raba bini aku punya tetek masa tu kami tengan menonton cerita blue tengan adengan diaorang main bontot wah aku dah naik gian nengok adengan tu aku pun mulalah menjalarkan tangan aku kat bini aku punya tetek aku ramas perlahan-lahan isssss isyarat pertama dari bini aku menandakan dia dah start gian kemudian aku picit puting dia dan ramas-perlahan-lahan kemudian bertukar kuat kanan dan kiri.
batang aku dah bangan pada ketika ini aku mula mengulum bibir bini aku kemudian ketengkuknyaahhhh isssssssss sedapnya sayang!!!!aku terus menjalar keperutnya dan kemudian kepusatnya sampailah aku di lubang pantatnya,aku dah rasa basah dengan air gatalnya sampai disini bukak baju perintahku biniku tanpa banyak bicara terus membukanya ternampak lah bini aku punya pantat yang tembam tu aku mula menjilat bibir pantat kemudian ke biji kelentitnya wassss sssseeeeedapnya sayang uhhh jilat lagi suzy tak tahan cepat sayang gigit biji suzy,,,,ahhhhhh,,,seeeee umphhhh bestnya sayang …..sayang nak batang sayang suzy nak kolom pleassssss dah gian nie
aku pun buka seluar pendek aku terkeluarlah batang aku yang sedia menanti terpacak ,,,batang aku tak lah besar tapi kepala butuh aku memang besar,,,cupppp,celup,celup bunyi air liu suzy mengulum batang aku ahahahah syyyyyyy bestnya sedut suzy sedutttttttt!!!!!!ahhhhh kini aku diposisi 69 aku pun menjilat pantat bini aku sedapppppppnyyyyyyayaay sayanng issssssiiissssi!!!sayang nak batang cepat suzy dah gian nieeeaku tanpa berlengah lagi terus menukar posisi kali nie kaki suzy di bahu aku,aku pun mula memasukkan batang aku kat dalam pantat bini aku.uuuuuu sayang sedappppppppnyaaaaaaa aaaahahhahaha issssssss bestttttttt!!!!!!!bini aku memamg ganas kalau main aku start henjut laju sayang laju sayanggggggg yesssssss yresssss!!! harder harder i want your cock aku semakin laju ganas sayang laungnya,,,,yes yes yes,,,dalam lagi dalam lagi,,,,,uhhh mememeemppppp jerit suzy kali ini aku rasakan badan suzy dah kejang yessss i’m coiming uhuuhuuhh hisssssss!!!!!ahhhhhh raung suzy
ahhhhhh….dia mencengkam belakang aku tonggeng perintah ku aku dah gian lubang bontotnya ….cepat sayang masuk ,,,fuck my ass please!!!!aku dah sapukan cream keseluruh batang aku dan lubang bontot suzy perlahan-lahan aku masukkan ahahahahahh sedapnyannnnnn suzy sayang tak tahan uuuuuuu sempitnya lubang bontot suzy nieee ahahahahh!!!sssssss!!! betapa sedapnya main belakang nie kata aku pada suzy yelah katanya cepat sayang laju,laju yes,yesssss uuuuuhhhhh!!!bestnya kali ni aku dah tak tahan kepala butuh aku pun dah terasa sakit hampir 2 jam bertarung suzy sekali lgai ahahaahah sayanag nak pancuttttttt!!!!ahahahahah yes yes yesssss !!!!!!!!aaaaaaaaaaaa ohhhhhhaku pun mencabut batang ku suzy lancapkan kataku,,,bini aku pun terus jilat batang ku disedutnya aaaaaa sayang nak pancut kataku dia pun terus menyedut bertambah kuat dan laju ahahaahahahhahah saaayanggggggg!!!!!habis muka bini aku penuh dengan air mani aku….bini aku tersenyum puas

No comments:

Post a Comment