Pages

Wednesday 6 July 2011

Rizal


Aku mula mengenal sex sewaktu aku berusia awal 20an...tapi sex ku lebih banyak pada melihat cerita blue dan melancap. Aku belum berani untuk melakukannya lagi pun aku belum ada awek yang steady hanya kawan-kawan biasa. Hinggalah aku kerja di sebuah kilang kereta dan aku berkenalan dengan seorang wanita yang lebih tua dari ku. Perbezaan usia kami dalam 6 tahun. Linda adalah seorang penyelia di sebuah kilang yang berhampiran dengan kilang tempat aku bekerja. Mula-mula aku hanya berteman biasa saja dengan dia. Namun dia mula rapat dengan ku, bila kami keluar bersama dia akan memaut tanganku dan merapatkan badannya pada lenganku sehinggakan aku dapat merasakan hangatnya buah dadanya bila bergesel dengan lengan ku. Bila aku memboncengnya naik motor, dia selalu memeluk aku erat dan buah dadanya melekat hangat di belakangku. Aku mula stim tiap kali dia buat begitu. Bila kami menonton wayang dia akan memaut tangan ku erat dan membuatkan aku jadi berani untuk memegang buah dadanya. Dia hanya diam dan menjadikan aku semakin berani untuk meramas-ramas buah dadanya yang besar dan seksi tu. Aku suka memasukkan tangan aku dalam bajunya dan menggentel-gentel puting susunya. Dia akan stim dan mula mencium bibirku dan menghisap lidahku. Aku semakin stim dan terus menggentel-gentel puting susunya kasar. Ternyata perbuatan ku ini membuatkan dia semakin stim. " Baby...please suck my breast...please...." Dia berbisik di telingaku. Desahan nafasnya membuatkan aku semakin berghairah. Aku mula membuka butang baju blouse yang sedang dia pakai. Kami yang duduk di sudut yang agak terpencil dan keadaan panggung yang gelap membuatkan aku mudah untuk membuka bajunya. Terlihat buah dadanya yang seksi ditutup oleh bra berwarna pink. " Baby...seksinya dada..buat aku geram..." jawabku sambil meramas dadanya kuat-kuat. "Kalau geram...lepaskanlah geram tu...aku sedia menerimanya..." dia menjawab penuh nafsu. Dia terus membukakan pengait branya yang terletak di bahagian hadapan. Begitu branya terbuka, sepasang buah dada yang seksi terpampang di depan mata. Aku terus mengenggam buah dadanya dan menjilat puting susunya. " Ahhhh...sedapnya baby....do it again sayang..." desahnya sambil membelai rambutku. Aku jadi semakin geram dan semakin menyondol-yondol di dadanya yang telanjang. "Nasib baik dalam panggung...kalau dalam bilik...siap baby aku kerjakan tau...." aku menjawab penuh kegeraman. "kalau dalam bilik...apa yang akan ko lakukan sayang..." dia menjawab penuh nafsu. " Aku akan telanjangkan ko...aku akan jilat ko dari atas sampai bawah....biar ko menjerit kesedapan...." aku menyatakan hasratku. "Ohhhh...sedapnya tu baby....aku nak sangat rasa...." tangan ku terus bermain-main di seluar jeansnya...aku menggaru-garu pukinya dari luar seluar tapi dapat aku rasanya yang pukinya da lencun kesedapan. Tangannya mula merayap ke batang ku. Batang ku yang sedari tadi sudah bangun menunggu untuk keluar dari sarungnya. "Baby...nak pegang batang ko..bole tak...?" dia meminta. Aku terus membukakan button seluar jeans levis 501 yang aku pakai....begitu aku keluarkan batang aku dari seluar dalam...batang aku yang da mengembang dan mengeras itu terangguk-angguk menahan sedap. "Ohhh...besarnya batang ko baby....ahhh..." Linda bersuara sambil mengenggam batang aku dan mengurutnya. "Ohhh sedap sayang....aku tak tahan...rasa macam nak jer aku kerjakan ko kat sini..." aku bersuara penuh nafsu. Tangan ku mula menurunkan zip jeansnya dan memasukkan jari aku kedalam lubang pukinya yang sudah basah kuyup. Aku masukkan jariku kelubangnya dan aku jolok dalam-dalam. "Baby...sedapnya...ahhh...ahhh..." dia mula mendesah kesedapan..tangannya terus mengurut-ngurut batangku yang semakin mengeras. "Baby..batang ko nih besar sangat....mana bole muat dalam pussy aku..." dia berbisik di telingaku. " Sebelum aku jolok pussy ko dengan batang aku...aku jilat ler dulu pussy ko...bagi licin dan sedap...ko nak tak baby..." tanya ku sambil memasukkan dua jari kelubang pukinya. Dia semakin kesedapan dan matanya mulai layu. " Ahhh..sedapnya tu...tak sabar nak rasa....Ko kalau fuck ko suka soft ker atau hard..??" "Aku suka fuck ganas-ganas baby..aku nak ko menjerit kesedapan bila aku hentakkan batang aku dalam pussy ko nih...ko nak tak rasa...aku jamin ko akan ketagih dengan batang aku baby...." aku memancing dia. Dia yang mula kesedapan terus berkata "Baby...jom ikut aku balik bilik aku...kita make love kat sana...sini tak best laaa...." aku terus mencium bibirnya dan mencumbu lehernya sehingga dia tercungap-cungap dan disaat dia makin kesedapan..aku tarik jari aku keluar dari pussynya dan aku masukkan jari aku dalam mulutnya. Dia menghisap penuh nafsu sambil memainkan lidahnya di jariku. "Ohhh...ko nak aku kerjakan ko puas-puas ea...alamat pussy ko akan kesedapan bila batang aku hentak pussy ko...."aku mula mencarut dan dia semakin stim. Batang aku di lancapnya sambil dia mengerang "Baby...nak rasa batang ko nih...bole tak...nak masukkan dalam pussy..." aku jawab "nantilah baby..kat bilik ko..aku akan puaskan ko...." "aku nak rasa kat sini jap..." dengan brani dia turunkan jeans dia sampai lutut. Dia baringkan kerusi panggung dan dia tarik aku " come on baby..puaskan aku kat sini...aku da tak tahan...please puaskan aku...fuck me..." aku apa lagi terus naik atas dia dan park batang aku kat lubang puki dia. Lubang puki dia da licin berair. AKu terus sorong batang aku. Lubang dia agak sempit dan serit. Batang aku payah nak masuk. Tapi dia makin kesedapan..."come on baby...fuck me...yes...fuck me...ahhh...ahhh...." dia menahan kesedapan bila batang aku mula menyusur masuk dalam lubang pukinya. Terasa nikmat dan linda mula mengayak-ayakkan punggungnya. "Sedap ea...ko suka tak batang aku nih...." aku bersuara sambil mengenjut pukinya ganas...setiap kali batang ku nak masuk...terasa ketat.."Sedap baby...ohhh...x pernah rasa nikmat macam nih...ohhh...sendat pussy aku dik batang ko...." "sendat ea...ko rasa nih...." aku mengenjutkan batangku laju dan ganas. Akhirnya Linda mengejang dan tangannya menekan punggungku agar lebih dalam measukkan batang dalam lubang pukinya. " Ahhhh.....sedapppp....ahhhh...ahhhh" dia bersuara. Aku semakin bernafsu dan terus mengerjakan pukinya hinggalah akhirnya akhir aku memancut dalam lubang pukinya. Aku benar-benar puas merasakan pukinya dan nanti akan aku ceritakan bila aku mengerjakan lubang juburnya pulak

No comments:

Post a Comment